Ashnikko - Daisy 2.0 Feat. Hatsune Miku (Official Video)

  • Опубліковано 6 місяців тому

    Ashnikko

    Download / Stream Daisy 2.0: ashnikko.lnk.to/Daisy2-0Hatsu...

    Download / Stream my debut mixtape DEMIDEVIL 😈😈 ashnikko.lnk.to/DEMIDEVIL

    Credits :
    Director: Charlotte Rutherford
    CG Environments \u0026 Modelling : Nicholas Delap
    CGI Supervisor : Felix Geen
    Character modelling \u0026 3D Environments : Maxi Galgenmaier

    Ashnikko:
    ashnikko
    ashnikkomusic
    ashnikko
    soundcloud.com/ashnikko



    Daisy 2.0 Official Lyrics:

    You don't wanna see me bratty
    Pet the kitty, call me catty
    Make your man call me Daddy
    He talk too much, he's too chatty (huh)
    CEO, I'm savvy
    Respect a bitch, I'm a maverick
    Flexible, so elastic
    But don't you dare bend a bitch backwards
    Fuck a princess, I'm a king
    Bow down and kiss on my ring
    Being a bitch is my kink
    What the fuck else did you think?
    Fuck a princess, I'm a king
    Bow down and kiss on my ring
    It's gonna hurt, it'll sting
    Spitting up blood in the sink

    I'm crazy, but you like that, I bite back
    Daisies on your nightstand, never forget it
    Blossom in the moonlight, screw eyes
    Glacial with the blue ice, I'm terrifying
    I'm terrifying
    I'm terrifying

    Call me crazy, I don't care
    Wrap you up in my blue hair
    Baby, I'm cute, cute, cute
    Baby, I don't need you
    Scary girl singing to the moon
    I am no princess blue
    I am the boss of you
    Frozen flowers, icy bloom

    Fuck a princess, I'm a king
    Bow down and kiss on my ring
    Being a bitch is my kink
    What the fuck else did you think?
    Fuck a princess, I'm a king
    Bow down and kiss on my ring
    It's gonna hurt, it'll sting
    Spitting up blood in the sink

    I'm crazy, but you like that, I bite back
    Daisies on your nightstand, never forget it
    Blossom in the moonlight, screw eyes
    Glacial with the blue ice, I'm terrifying
    I'm terrifying

    Me and Hatsune Miku
    Like she said, we don't need you
    Blues Clues, like who's who?
    I'm a cavity, she's a sweet tooth
    Daisy chains on rainy days
    The blood runs down the sewer drain
    Daisy, babe, you baby face
    Put that motherfucker in an early grave

    Crazy, but you like that, I bite back
    Daisies on your nightstand, never forget it
    Blossom in the moonlight, screw eyes
    Glacial with the blue ice, I'm terrifying

    I'm terrifying
    I'm terrifying
    I'm terrifying
    I'm terrifying

    ©️ Crypton Future Media, INC. www.piapro.net

Clemilson Nunes
Clemilson Nunes

I'm na cool

4 години тому
Alexis Dickerson
Alexis Dickerson

OMG MIKU IT JUST MAKES IT SO MUCH BETTER

8 годин тому
Una • persona •Otaku• uvu• (simp de Ban)
Una • persona •Otaku• uvu• (simp de Ban)

This song has become more epic than it was ; -;

11 годин тому
KHLOEY JOHNSON
KHLOEY JOHNSON

The start of it gets me 0:05

13 годин тому
Purple Hoodie
Purple Hoodie

OMG HATSUNE MIKU

15 годин тому
DarlinqDalia :3
DarlinqDalia :3

YEEESS SIR THUS IS FIRE!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

День тому
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒

I use to be called a weeb for liking Vocaloid now Vocaloid is rising again now I can say _I told you_

День тому
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒

This should be in Project Diva btw Mikus english is good the producer of Mikus voice my respect

День тому
ZONA DE PELÍCULAS TERRORÍFICAS
ZONA DE PELÍCULAS TERRORÍFICAS

El mejor trap que escuche pero no hay más canciones donde Hatsune Miku cante trap😭

День тому
Joe Ingleby
Joe Ingleby

terrible

День тому
Hot Churro
Hot Churro

U wanna see me bratty pet the fishy 😂😂😂😂

День тому
EmoDere 2.0
EmoDere 2.0

Glad to see miku collab

День тому
Audrey Roberts
Audrey Roberts

Every comment is talking about how there is ppl saying the anim is bad yet i don't see a single negative comment

2 дні тому
Chunky Boi
Chunky Boi

I’ve just remembered why I subscribed this hits

2 дні тому
George Cobbett
George Cobbett

Screw eyes the voice and beat is sooo good

2 дні тому
pretty_wreck
pretty_wreck

have u ever seen the album cover and looked at where mikus hand is on ash. then look at where ashnikkos hand is.....i mean i dont blame her i get it tho

2 дні тому
Ana Sakura
Ana Sakura

Ashnikko likes Vocaloid?

2 дні тому
Carina Morales
Carina Morales

The thing i said when i saw. This was baka and miku

2 дні тому
Momoka
Momoka

I NEVER THOUGHT IN MY LIFE I'D EVER SEE ASHNIKKO WITH HATSUNE MIKU WHAT THE ACTUAL HELL

3 дні тому
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒
༒༺IHaveKidsInMyBasement༻༒

Yeah this is the best I seen and tbh Im pretty exited for future creators making vocaloid noticed again we were dorment now we rise we contradicted Sand Planet

День тому
m u s i c a l s o n g b i r d
m u s i c a l s o n g b i r d

My mmd muscles want to add more bones to the hair and limbs

3 дні тому
Mia Avelar Higueros
Mia Avelar Higueros

micu

3 дні тому
kwaiifoxpie
kwaiifoxpie

omg🤩🤩🤩

3 дні тому
Maximilian Pegasus
Maximilian Pegasus

imagine the same song but without miku

3 дні тому
meriam.666
meriam.666

Here https://youtu.be/6i01tOMgBDU

2 дні тому
NMNekoMancer
NMNekoMancer

That exists?

2 дні тому
Lapis Lazuli
Lapis Lazuli

the animation is such a nod to the old videos of vocaloid :DD it's quite nostalgic

4 дні тому
꧁ 巫女 ꧂
꧁ 巫女 ꧂

not me torturing the replay button

4 дні тому
jaum 21
jaum 21

put in 1,25 and it becomes P E R F E C T believe me

4 дні тому
alexis cook
alexis cook

0:56 1:20

4 дні тому
porkchop ytz
porkchop ytz

Yeah can we get this shit on project diva?????

4 дні тому
Jen Hutchison
Jen Hutchison

1:00

4 дні тому
SARDVAJNA A/P S SELVA KUMAR Moe
SARDVAJNA A/P S SELVA KUMAR Moe

*ngl i dont like the 3D characters but i like the song. If Miku dosent want to show her face she could just cosplay as hatsune miku not gonna lie/ To be honest*

4 дні тому
Kiiboシ
Kiiboシ

Miku isn’t a real person

День тому
Olivia May
Olivia May

@NMNekoMancer Thats what I was wondering too lmao

2 дні тому
NMNekoMancer
NMNekoMancer

/j?

2 дні тому
kitty blanc
kitty blanc

miku is a computer not a real human

4 дні тому
milkinillaa_
milkinillaa_

Yall gon report me for saying this Why does this looks low quality made

5 днів тому
zahra
zahra

oh yes

5 днів тому
s jean
s jean

i don't know how i got here. But i am now obsessed😭😍😭😍

5 днів тому
Fabienne Kasapoglu
Fabienne Kasapoglu

Hatsune Miku Part is so amazing

5 днів тому
TheGrim Reaper
TheGrim Reaper

I'm here because of Richard Waterson

5 днів тому
MORGY J
MORGY J

Gives me Zelda vibes

5 днів тому
Leux
Leux

Whoa!

5 днів тому
EroCero
EroCero

the end tho went busting sheeeeeeeeeeeeeeeeesh

5 днів тому
Mio Valentino YON
Mio Valentino YON

i love it

6 днів тому
Chris Dunavan
Chris Dunavan

I'm sure I liked this month's ago.... Sailor Moon to Ready Player One..

6 днів тому
RIN CHAN🍎
RIN CHAN🍎

Mikus It’s so cute

6 днів тому
Astrid UwU
Astrid UwU

poor miku who is suffering

6 днів тому
Isai Banuelos
Isai Banuelos

is it just me or does the animation look like somebody with full body trackers dancing in vr

6 днів тому
Starstruck
Starstruck

Yea it’s a MMD animation, it’s supposed to look like that for a type of Nostalgia.

5 днів тому
jabani runa
jabani runa

So that's where my wake-up call came from

6 днів тому
Eyeless Cult
Eyeless Cult

Introducing the ps2, look at these insane graphics!

6 днів тому
Moon Gacha Gameplays Channel
Moon Gacha Gameplays Channel

That "Hatsune Miku" at the start is too cute ahhhhhh

7 днів тому
D3SP41R_D0LL
D3SP41R_D0LL

this is the most expensive 2009 MMD video I've ever seen

7 днів тому
xMokonzie x
xMokonzie x

sound editor: how much "retro" do you want in a video? Mika: yes

7 днів тому
xMokonzie x
xMokonzie x

@Someone retro music was still in the USSR. Nothing was allowed in the USSR (90%) from abroad. And if you read Wikipedia, then in Russian history retro America is not mentioned

7 днів тому
Someone
Someone

@xMokonzie x What- the retro style came from U.S.A. and if you’re talking about some old Russian kinda similar rhythm or whatever, don’t call it retro

7 днів тому
xMokonzie x
xMokonzie x

@Someone in Russian terms, retro

7 днів тому
Someone
Someone

This is nothing retro tf 😂😂😅

7 днів тому
Wiredo Nick
Wiredo Nick

wow... nice 🤩 I love both of them

7 днів тому
Andrew Pishgar
Andrew Pishgar

Producer: " How do you want this done?" Ashnikko:" Final Fantasy 7 ? Tekken 2????" Producer:"Say no more."

7 днів тому
Andrew Pishgar
Andrew Pishgar

* Final Fantasy 7 Likes this*

7 днів тому
Silent Coyote
Silent Coyote

2 mill let's gooooooooooooo

8 днів тому
JASMIKA WILSON
JASMIKA WILSON

Nikko

8 днів тому
JASMIKA WILSON
JASMIKA WILSON

I love miku and ashnirro

8 днів тому
Ugly DarkMoonstar Ok
Ugly DarkMoonstar Ok

YEAAAAA

8 днів тому
Bumblebee09
Bumblebee09

WHAT THE HECK I NEVER REALIZED THAT THEY DID THAT SMILE AT THE END😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣

8 днів тому
Gabbyyy
Gabbyyy

Why they look so stiff and they did miku’s vocals bad man

8 днів тому
gabbo !
gabbo !

it’s the type of animation they are using, that’s why they look stiff

6 днів тому
ruby
ruby

I love this!!!

8 днів тому
Sunny Vazquez
Sunny Vazquez

I love it at the same time I don't because hatsunae miku is like kid friendly

8 днів тому
NMNekoMancer
NMNekoMancer

Oh no! She's not too kid friendly

2 дні тому
Kuroshi
Kuroshi

miku isn’t kid friendly have you heard any vocaloid songs

3 дні тому
HuaXie ChengLian’s
HuaXie ChengLian’s

0:59 - hatsune miku 1:58 - new rap verse

8 днів тому
HuaXie ChengLian’s
HuaXie ChengLian’s

this hit *hard*

8 днів тому
HuaXie ChengLian’s
HuaXie ChengLian’s

damn this is goood

8 днів тому
Denise Ann Vergara
Denise Ann Vergara

Yow this is so fucking good!😭❤

9 днів тому
Nay Faluvita
Nay Faluvita

AHHH OMG ALMOST 2MIL ASHHH!!😈

9 днів тому
JASMIKA WILSON
JASMIKA WILSON

Yasssss I’m singing to it

9 днів тому
Flex Hendez
Flex Hendez

Wow

9 днів тому
PARADISE IN SON JESUS CHRIST
PARADISE IN SON JESUS CHRIST

FOR GOD SO LOVED THE WORLD, THAT HE GAVE HIS SON OF GOD JESUS CHRIST, WHOSOEVER BELIEVETH IN HIM SHALL NOT PERISH, BUT HAVE EVERLASTING LIFE IN HEAVEN FOREVER AND EVER. JOHN 3:16 BIBLE..... THE RAINBOW THRONE OF SON OF GOD JESUS CHRIST AND THE TREE OF LIFE Revelations 4 and Revelations 22 Bible. 1After these things I looked, and behold, a door standing open in heaven. And the first voice which I heard was like a trumpet speaking with me, saying, “Come up here, and I will show you things which must take place after this.” 2Immediately I was in the Spirit; and behold, a throne set in heaven, and One sat on the throne. 3And He who sat there was like a jasper and a sardius stone in appearance; and there was a rainbow around the throne, in appearance like an emerald. 4Around the throne were twenty-four thrones, and on the thrones I saw twenty-four elders sitting, clothed in white robes; and they had crowns of gold on their heads. 5And from the throne proceeded lightnings, thunderings, and voices. Seven lamps of fire were burning before the throne, which are the seven Spirits of God. 6Before the throne there was a sea of glass, like crystal. And in the midst of the throne, and around the throne, were four living creatures full of eyes in front and in back. 7The first living creature was like a lion, the second living creature like a calf, the third living creature had a face like a man, and the fourth living creature was like a flying eagle. 8The four living creatures, each having six wings, were full of eyes around and within. And they do not rest day or night, saying:.......... “Holy, holy, holy,.. Lord God Almighty, Who was and is and is to come!” 9Whenever the living creatures give glory and honor and thanks to Him who sits on the throne, who lives forever and ever, 10the twenty-four elders fall down before Him who sits on the throne and worship Him who lives forever and ever, and cast their crowns before the throne, saying: 11“You are worthy, O Lord, To receive glory and honor and power; For You created all things,

9 днів тому
Isabella Belleza
Isabella Belleza

This is slowly growing on me!

9 днів тому
🍯jesslena ✨
🍯jesslena ✨

I don't know why but now this song will be my alarm Greetings from Mexico

9 днів тому
Георгий Буров
Георгий Буров

Animaция huyna

9 днів тому
U Weird
U Weird

Bruh the movements got me DYING 😂 Btw this song is too good idk why it died

10 днів тому
KiwiLilChilli IIwolfII
KiwiLilChilli IIwolfII

Im traumatized from watching this-

10 днів тому
Laureen
Laureen

Drip

11 днів тому
Cindy_デッド
Cindy_デッド

AAaaaaaa QUE VICIOOOOO

11 днів тому
•~•
•~•

A miku e vc ashinikko e a coisa mais fofa

11 днів тому
Justin Peoples
Justin Peoples

Damn gave me chills

11 днів тому
ASR Lucîfer
ASR Lucîfer

This is horrible........I love it

11 днів тому
Galaretka Pico
Galaretka Pico

iam stil here

11 днів тому
BTS × BLACKPINK
BTS × BLACKPINK

Me - ayo look at this new mv Ashnikko posted. Friend - nah the editing is bad can't she so better Me - da faq- **Suffocates her with a pillow** Friend - **dead**

11 днів тому
I지민
I지민

미쿠 왜 여기있어...,,

11 днів тому
Ayamツ
Ayamツ

Blue hair duo WOW

11 днів тому
ねNezuko Kamado
ねNezuko Kamado

**vocaloid fans have entered the chat**

12 днів тому
lokita uwu🖤
lokita uwu🖤

🤩🤩🤩

12 днів тому
Doug b
Doug b

PERFECT

12 днів тому
Coco Saurus
Coco Saurus

I don't understand why my goosebumps kept on appearing especially during Hatsune Miku's part..it's terrifying.

12 днів тому
Tortellini
Tortellini

Animation is like a throwback to old Half Life or House of the Dead graphics, love it

12 днів тому
TANYAMARAJNICKI
TANYAMARAJNICKI

THE END IM SCARED

12 днів тому
tacobelldriver
tacobelldriver

Ash....ur rly lucky I still love MMD's..

13 днів тому
Mark Kaiser
Mark Kaiser

I’m not entirely sure if that’s Hatsune Miku or not, but the song is great.

13 днів тому
sofia ortiz
sofia ortiz

why is the animation so bad 😭😭

13 днів тому
Moekames
Moekames

It’s mmd

12 днів тому
Madison Savoie
Madison Savoie

there so similar for some reason-

13 днів тому
Nerdymeower2 Extra
Nerdymeower2 Extra

I see no difference

13 днів тому
natalia morales
natalia morales

Ashnikko y Miku the Queens😍😍

13 днів тому
ciel phantomhive
ciel phantomhive

imagine this was at a concert

13 днів тому
ĐỨC NAM ĐỖ
ĐỨC NAM ĐỖ

Crazy!!!

13 днів тому
draconlagoon
draconlagoon

PLS THE WAY SHE SAID “aShNiKoOoOoO~~” and “hUaGHhHhHHh~~~”

14 днів тому
Luca Kroon
Luca Kroon

People who don't know hatsune miku just won't understand

14 днів тому
obviousmoons
obviousmoons

Here. You dropped this, 🤌👑

14 днів тому
Phantom Watermelon
Phantom Watermelon

name a better duo

14 днів тому
𝚖𝚒𝚢𝚊-𝚔𝚊𝚝 𓃠
𝚖𝚒𝚢𝚊-𝚔𝚊𝚝 𓃠

EU QUERIA ESCUTAR MAS MEU PAI BOTO FUNK BEM ALTO

14 днів тому

Далі

Ashnikko - Deal With It Feat. Kelis (Official Music Video)

3:17

Ashnikko - Daisy (Live) | Vevo DSCVR

2:41

Ashnikko - Daisy (Live) | Vevo DSCVR

VevoDSCVR

Переглядів 1 млн

OMG! 😂 #shorts

0:18

OMG! 😂 #shorts

LankyBox

Переглядів 25 млн

Ashnikko - Tantrum (Lyric/Music Video)

2:28

Ashnikko - Tantrum (Lyric/Music Video)

Ashnikko

Переглядів 8 млн

Ashnikko - STUPID Feat. Yung Baby Tate (Official Video)

2:50

Ashnikko - STUPID Feat. Yung Baby Tate (Official Video)

Ashnikko

Переглядів 60 млн

Studio Killers - Jenny (I Wanna Ruin Our Friendship) OFFICIAL MUSIC VIDEO

3:51

Ashnikko - Hi, It's Me (Official Video)

3:30

Ashnikko - Hi, It's Me (Official Video)

Ashnikko

Переглядів 18 млн

Psycho - Mia Rodriguez

2:57

Psycho - Mia Rodriguez

mia rodriguez

Переглядів 12 млн

Ashnikko - Daisy (Live on Jimmy Kimmel)

2:30

Ashnikko - Daisy (Live on Jimmy Kimmel)

Ashnikko

Переглядів 1 млн

OMG! 😂 #shorts

0:18

OMG! 😂 #shorts

LankyBox

Переглядів 25 млн

Торт для Глюкозы // Кондитер. 5 сезон 3 выпуск

1:2:13

Торт для Глюкозы // Кондитер. 5 сезон 3 выпуск

Телеканал ПЯТНИЦА

Переглядів 935 тис.

Нашли ангар с редкими тачками

36:09

Нашли ангар с редкими тачками

Жекич Дубровский

Переглядів 3,5 млн